الگن روستای علمی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 23:48 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

عید باستانی و فرخ بخش نوروز را به اهالی روستای الگن پیشاپیش تبریک می گوییم.

با سلام

روستای الگن زیبا ترین روستا و مکان در شهرستان کهگیلویه می باشد که دنج ترین مکان و ماندگارترین خاطرات را برای شما رقم خواهد زد.در ضمن بیش از 95درصد جوانان این روستا در دانشگاههای معتبر کشور در مقطع لیسانس و فوق لیسانس مشغول به تحصیل می باشند.و از لحاظ فرهنگی و برخورد مردم،مشکلی نخواهید داشت.

آدرس:شهرستان کهگیلویه-بخش چاروسا-روستای الگن

روستای زیبا،علمی و فرهنگی الگن بهترین مکان در شهرستان کهگیلویه برای تعطیلات نوروز91

 

با سلام

به اطلاع کلیه دانشجویان میرساند عروسی حکمت در روز 28 اسفند در تالار پارسیان دهدشت برگزار میشود.از همه عزیزان مقیم الگن دعوت میشود در این جشن شاد و به یاد ماندنی شرکت نمایند و دل حکمت را حسابی شاد نمایند.در ضمن هرکی بیاد باید حتما کردی برقصه،رودربایستی هم نداریم(از دیپلم تا دکترا).

دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : دانشجوهای الگن

با سلام

از تمامی دانشجویان و اهالی روستای الگن خصوصا خواهران نجیب و با سواد؛ بابت نظر دکتر جکول عذر خواهی میکنم و امیدوارم همه دانشجویان چه دختر و چه پسر این آقای بی تربیت را ببخشن و با بخششان بزرگترین درس زندگی را به این بی ادب داده باشند.هدف ما از باز گذاشتن نظرات ایجاد فضایی باز و کاملا دموکراتیک بود تا معیار آدم و انسان از هم سوا شود.متاسفانه بعضی ها ظرفیت دیدن توانایی های بچه های الگن را ندارند  و مجبورند با سفسطه(دری وری) به جنگ بچه های الگن بروند.از این به بعد نظرات بعد از تایید مدیر وبلاگ،نمایش داده خواهد شد. خدایا به کسانی که چشم دیدن موفقیت بچه های الگن را ندارد،چشمانی باز عطاء فرما.

                                                  مدیر وبلاگ



ورود اعضا: